Team Demi

Your Number One Fanbase for Demi Lovato!


    Nick Jonas To Run For US President In 2028

    Share
    avatar
    S P A R K Y <3
    Moderator

    Female Number of posts : 2392
    Location : London, England, UK.
    Job/hobbies : Posting, Narnia Obsessing, Reading And Writing!
    Humor : Wah?
    About Me : I'm Sparky. And I'm Cool. 8]
    Point System :
    75 / 10075 / 100

    Registration date : 2008-05-12

    Nick Jonas To Run For US President In 2028

    Post by S P A R K Y <3 on Sat Jun 14, 2008 6:27 am

    Nick Jonas is planning to run for President of the United States as soon as he's old enough to quality. Brothers Kevin and Joe insist that he has all the qualities necessary to run the country. Kevin said, 'Nick should run for President. I want to announce his candidacy right here, in 20 years time.'

    Nick confirmed, 'It's true; I say to people I'm going to run for President, and maybe I will one day. I think it's 2028 I can run.' Do you think Nick would make a good US President?
    Miley Cyrus as the First Lady?!

    Nick as President.
    xD
    That'd be awesome!

    EDIT:
    On some site I was reading about Nick; it also said that when he becomes president he wants to try and find a cure for diabetes.
    avatar
    who will i be
    Admin

    Female Number of posts : 990
    Age : 25
    Location : New Jersey :]
    About Me : it's up to me, all the never ending possibilities- sour cream and onion chips :]
    Point System :
    20 / 10020 / 100

    Registration date : 2008-01-26

    Re: Nick Jonas To Run For US President In 2028

    Post by who will i be on Sat Jun 14, 2008 2:47 pm

    awe that's so cute, a cure for diabetes :]
    and ew no miley can't be first lady,
    mandy will be lol
    and i'd so totally vote for nick lol


    _________________

    ^credit to JBF

    ^i made it
    avatar
    S P A R K Y <3
    Moderator

    Female Number of posts : 2392
    Location : London, England, UK.
    Job/hobbies : Posting, Narnia Obsessing, Reading And Writing!
    Humor : Wah?
    About Me : I'm Sparky. And I'm Cool. 8]
    Point System :
    75 / 10075 / 100

    Registration date : 2008-05-12

    Re: Nick Jonas To Run For US President In 2028

    Post by S P A R K Y <3 on Sun Jun 15, 2008 10:19 am

    Haha.
    Imagine Miley as first lady. A shoe city! =0
    Imagine Mandy as first lady. America would be an awesome place, which doesn't have a shoe city. 8D

    Jeyton<3
    Biggest Demi Fan
    Biggest Demi Fan

    Female Number of posts : 1211
    Age : 28
    Location : HOMEE!!!!
    Job/hobbies : A bunch of stuff. xD
    Humor : Um...what does this even mean?
    About Me : I'm Peyton. lol. If you want to know anything else just PM me.
    Point System :
    40 / 10040 / 100

    Registration date : 2008-05-13

    Re: Nick Jonas To Run For US President In 2028

    Post by Jeyton<3 on Wed Jun 18, 2008 8:29 pm

    Yeah, I'm totally voting for Nicholas. HECK YES. Best President ever.
    Miley as first lady=EEEEEWWWW! NO WAY!
    Mandy as first lady= yaaaayyyyy!!! awesome! I LOVE Mandy!
    hahaha.
    xD
    avatar
    who will i be
    Admin

    Female Number of posts : 990
    Age : 25
    Location : New Jersey :]
    About Me : it's up to me, all the never ending possibilities- sour cream and onion chips :]
    Point System :
    20 / 10020 / 100

    Registration date : 2008-01-26

    Re: Nick Jonas To Run For US President In 2028

    Post by who will i be on Wed Jun 18, 2008 9:34 pm

    lolol, then when nick isn't busy
    the jonas brothers would have a couple shows
    and mandy can get us to come :]
    lol


    _________________

    ^credit to JBF

    ^i made it

    Jeyton<3
    Biggest Demi Fan
    Biggest Demi Fan

    Female Number of posts : 1211
    Age : 28
    Location : HOMEE!!!!
    Job/hobbies : A bunch of stuff. xD
    Humor : Um...what does this even mean?
    About Me : I'm Peyton. lol. If you want to know anything else just PM me.
    Point System :
    40 / 10040 / 100

    Registration date : 2008-05-13

    Re: Nick Jonas To Run For US President In 2028

    Post by Jeyton<3 on Wed Jun 18, 2008 9:42 pm

    OH YEAH. sounds awesome.
    Mandy, we need to find a way for you to meet Nick alone...somewhere romantic or something. He'd totally fall for you. lol.
    avatar
    who will i be
    Admin

    Female Number of posts : 990
    Age : 25
    Location : New Jersey :]
    About Me : it's up to me, all the never ending possibilities- sour cream and onion chips :]
    Point System :
    20 / 10020 / 100

    Registration date : 2008-01-26

    Re: Nick Jonas To Run For US President In 2028

    Post by who will i be on Wed Jun 18, 2008 9:44 pm

    ahahha lmao, but you really won't be alone, we'd be hiding in spy suits... spying on you guys lol


    _________________

    ^credit to JBF

    ^i made it

    Jeyton<3
    Biggest Demi Fan
    Biggest Demi Fan

    Female Number of posts : 1211
    Age : 28
    Location : HOMEE!!!!
    Job/hobbies : A bunch of stuff. xD
    Humor : Um...what does this even mean?
    About Me : I'm Peyton. lol. If you want to know anything else just PM me.
    Point System :
    40 / 10040 / 100

    Registration date : 2008-05-13

    Re: Nick Jonas To Run For US President In 2028

    Post by Jeyton<3 on Wed Jun 18, 2008 10:12 pm

    haha. Yeah, We'd be in our "J.O.N.A.S" Spy suits behind the bushes making sure everything goes well...and if it doesn't we hit whatever one of them that's making things go wrong with something...and that leads into another conversation that goes well.
    (haha...i'm just a little crazy right now...sorry.)
    avatar
    S P A R K Y <3
    Moderator

    Female Number of posts : 2392
    Location : London, England, UK.
    Job/hobbies : Posting, Narnia Obsessing, Reading And Writing!
    Humor : Wah?
    About Me : I'm Sparky. And I'm Cool. 8]
    Point System :
    75 / 10075 / 100

    Registration date : 2008-05-12

    Re: Nick Jonas To Run For US President In 2028

    Post by S P A R K Y <3 on Thu Jun 19, 2008 3:15 am

    Haha.
    You guys are hilarious. =]

    Jeyton<3
    Biggest Demi Fan
    Biggest Demi Fan

    Female Number of posts : 1211
    Age : 28
    Location : HOMEE!!!!
    Job/hobbies : A bunch of stuff. xD
    Humor : Um...what does this even mean?
    About Me : I'm Peyton. lol. If you want to know anything else just PM me.
    Point System :
    40 / 10040 / 100

    Registration date : 2008-05-13

    Re: Nick Jonas To Run For US President In 2028

    Post by Jeyton<3 on Thu Jun 19, 2008 3:25 am

    ha..thanks.
    I just feel random and weird, not hilarious. but still thanks. lol.
    avatar
    Burning_Up_4_Nick
    We Rock
    We Rock

    Number of posts : 900
    Location : Jonas Heaven
    Job/hobbies : Loving the Jonas Brothers!!
    Humor : idk everuthing makes me laugh
    Point System :
    40 / 10040 / 100

    Registration date : 2008-05-11

    Re: Nick Jonas To Run For US President In 2028

    Post by Burning_Up_4_Nick on Thu Jun 19, 2008 8:49 am

    MANDY FOR FIRST LADY and its 38 not 28 i would soo vote for him he would win hands down

    Jeyton<3
    Biggest Demi Fan
    Biggest Demi Fan

    Female Number of posts : 1211
    Age : 28
    Location : HOMEE!!!!
    Job/hobbies : A bunch of stuff. xD
    Humor : Um...what does this even mean?
    About Me : I'm Peyton. lol. If you want to know anything else just PM me.
    Point System :
    40 / 10040 / 100

    Registration date : 2008-05-13

    Re: Nick Jonas To Run For US President In 2028

    Post by Jeyton<3 on Thu Jun 19, 2008 11:18 am

    i know huh? he'd deff win
    avatar
    Trista [This Is Me <3]
    Who Will I Be
    Who Will I Be

    Female Number of posts : 783
    Age : 23
    Location : Melbourne, Australia
    About Me : Hello! I'm Trista. Demi & Jonas = Love.
    Point System :
    20 / 10020 / 100

    Registration date : 2008-05-14

    Re: Nick Jonas To Run For US President In 2028

    Post by Trista [This Is Me <3] on Fri Jun 20, 2008 6:41 am

    haha i'd vote for him! although i would have to fly to the USA to do that x]
    avatar
    S P A R K Y <3
    Moderator

    Female Number of posts : 2392
    Location : London, England, UK.
    Job/hobbies : Posting, Narnia Obsessing, Reading And Writing!
    Humor : Wah?
    About Me : I'm Sparky. And I'm Cool. 8]
    Point System :
    75 / 10075 / 100

    Registration date : 2008-05-12

    Re: Nick Jonas To Run For US President In 2028

    Post by S P A R K Y <3 on Fri Jun 20, 2008 11:01 am

    ^Haha. I'd love to vote for him. But I live in England, and I am NEVER FLYING TO AMERICA.
    Unless it's to meet all of you that live there, haha.
    avatar
    mrsnjj
    Blooming Demi Fan
    Blooming Demi Fan

    Female Number of posts : 78
    Age : 26
    Location : Minnesota
    Point System :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2008-06-25

    Re: Nick Jonas To Run For US President In 2028

    Post by mrsnjj on Thu Jun 26, 2008 1:25 pm

    He'd be the hottest, most amazing President ever!!
    You guys know I'm going to be the First Lady, right??
    xD lol

    But, seriously
    avatar
    LoveBugx
    Admin

    Female Number of posts : 2752
    Age : 25
    Location : at Camp Rock.
    Job/hobbies : singing
    About Me : I'm a co-owner of www.demi.starszz.com! woo!
    Point System :
    99 / 10099 / 100

    Registration date : 2008-01-25

    Re: Nick Jonas To Run For US President In 2028

    Post by LoveBugx on Thu Jun 26, 2008 1:33 pm

    nope.
    I already claimed that title. xD


    _________________

    ahh I need to find who made this. Credit to them being amazing

    Credit to Lauren on Zefron for the avatar
    avatar
    Reema<33
    Trash
    Trash

    Female Number of posts : 486
    Location : saudi arabia
    About Me : Call me Reema
    Point System :
    15 / 10015 / 100

    Registration date : 2008-05-12

    Re: Nick Jonas To Run For US President In 2028

    Post by Reema<33 on Thu Jun 26, 2008 7:31 pm

    Sad
    awww that's so sweet *tears*

    GOOO NICK Razz xD

    I think he'll be good as presidnt lol
    && Selena is the first lady xD
    avatar
    mrsnjj
    Blooming Demi Fan
    Blooming Demi Fan

    Female Number of posts : 78
    Age : 26
    Location : Minnesota
    Point System :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2008-06-25

    Re: Nick Jonas To Run For US President In 2028

    Post by mrsnjj on Thu Jun 26, 2008 7:43 pm

    .GetCaught. wrote:nope.
    I already claimed that title. xD

    I'll fight you for it!!
    lol

    Sponsored content

    Re: Nick Jonas To Run For US President In 2028

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Wed Dec 19, 2018 3:08 am